ساختار دپارتمان بازاریابی
ادامه مطلب ...
مباحث کاربردی بیشتر بازاریابی و کیفیت ادامه مطلب |
فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه www.marketingmanagement.mihanblog.com نشر مهربان 66409181 تهران ادامه مطلب |
بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی) ادامه مطلب |
این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.
هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.
کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....
بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.
کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....
ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71
منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه
ادامه مطلب |
دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد
دومین سمینار بزرگ مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان در بندر عباس با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی مدرس استاد خویه برخی از سرفصل های سمینار انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها تکنیک های برخورد با مشتریان تکنیک های جذب مشتریان بیشتر آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت تکنیکهای وفادار سازی مشتریان روشهای رضایت سنجی مشتریان آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان کارگاه کارگروهی بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت نمایش فیلم سخنران استاد علی خویه مدرس دانشگاه مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش و....
سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات مدرس علی خویه سرفصل های این دوره: اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات منشور مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات 10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی 10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی خلاق رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang) ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات مهندسی ارزش در تبلیغات اصل تصویر سازی ذهنی اصل مدلسازی در روابط عمومی اصل مدل TOTE در روابط عمومی و تبلیغات اصل مدل ROLE در روابط عمومی و تبلیغات اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... مهندسی یک کمپین تبلیغات همراه با مورد مطالعاتی نمایش فیلم و اجرای کارگاه
ادامه تکنیک های مهندسی فروش و شیوههای مدیریتی در 9 کشور دنیا ادامه مطلب |
سمینار بازاریابی فروش تبلیغات و سی آر ام crm اهواز - خویه در هفته هایی که گذشت دوره های آموزشی با موضوعات بازاریابی و فروش مویرگی- فروش در شرایط سخت وکسادی بازار- روانشناسی قیمت ها روانشناسی تخفیف - بازاریابی پارتیزانی- اصول و فنون مذاکرات حرفه ای- مدیریت بازاریابی و فروش - قیمت گذاری اصول و فنون قیمت گذاری - مدیریت و سرپرستی فروش - ویزیتور حرفه ای در شهرهای یزد ساری رشت و در مدرسه فروش ) شرکت های گلپخش به پخش و ...(داشتیم به تازگی همکاری بسیار خوبی نیز با شرکت پخش پارسیان که یکی از بزرگترین شرکت های پخش تهران می باشد نیز آغاز گردید ه است این شرکت با فروشنده های بسیار خوب خود توانسته سهم بسیار خوبی را در بازار بدست آورد درجلسات آموزشی با موضوعات ویزیتور حرفه ی مهندسی فروش مدیریت منطقه ویزیت روانشناسی مشتری که تا کنون با فروشندگان این شرکت داشتیم جلسات بسیار شاد پرنشاط و کاربردی ارایه شده است www.marketingschool.blogfa.com · www.advertisingschool.blogfa.com
|